понедељак, 23. новембар 2009.

Ginseng ficus

Ovo je moja kolekcija "trening bonsai-a".
Fikusi su zivahne biljke. Lako se odrzavaju, brzo rastu, dobro podnose secenje pa se samim tim i lako oblikuju. Stablo zensena daje atraktivniji izgled i priblizava biljku bonsai-u.






Najveci je u beloj saksiji. On je nazalost prosao kroz tezak period iz nesrecnih razloga... Zbog toga izgleda ovako. Inace, bio je pravi "izlozbeni primerak", sa karakterom, specificnim stilom... Ali, nije sve izgubljeno! Pri bazi su poceli da se pojavljuju zeleni pupoljci, sto znaci da uz malo nege i paznje moze lako da postigne staru slavu, mozda i vise!

Sledeci, u plavoj saksiji, se odlikuje svim karakteristikama pravog bonsai-a! Gusta kompaktna krosnja u "broom" (metla) stilu, sa sitnim liscem! Ima jos dosta posla oko oblikovanja kod njega, ali sam siguran da ce izazivati zavist i kod bonsai majstora!

I najmanji, sa najmanjim stablom, ali krupnim liscem, je prosao "sito i reseto". Procice dosta vremena dok ne dobije konacan oblik, ali sam siguran da vredi truda!

1 коментар:

  1. Ja fikus ginseng ne zalivam često, čekala sam uvek da se skroz zemlja isuši i pomalo. Stoji mi u kuhinji gde nemam puno svetla ali biljka daje stalno novo lišće. Kupljena letos u Grčkoj. Htela sam da joj uvijam grane žicom ali neznam da li to ide ovoj biljci?

    ОдговориИзбриши